Followers

Wednesday, August 12, 2015

Home » , , , » Throwback.

Throwback.

Assalammualaikum...

haikalayu
mood throwback...tiba2 godek2 FB...nampak gambar anak2 masa kecik..cepatnya masa berlalu..pejam celik pejam celik anak2 dah besar....mimi yg kecik pun nak dua tahun dah....

kakak ayu umur 2 hari
muka dorang ni sepesen jer orang cakap..dah namanya adik beradik..sepesen lah....bila tengok gambar anak2 yg perempuan masa kecik..kadang2 MV pun lupa itu gambar sapa....muka lebih kurang jer


wani umur 2 minggu
semoga anak2 MV membesar menjadi anak yang soleh dan solehah...berjaya dunia akhirat...hormat orang tua dan saling menyayangi satu sama lain....

mimi umur 4 hari
doakan wani cepat sembuh yang kawan2...dia demam pulak hari ni....kalau dia demam memang MV risau...sebab dia ada sejarah sawan....hari ni dia x sekolah..MV bawa ke ofis jer.....

mimi 6 bulan 

kakak ayu 2 tahun wani 2 minggu

wani 6 bulan

abg kakak umur 3 tahun
oklah,,,bye,,,nak sambung buat kerja nnt ada masa kita jalan2 blog awak semua

3 comments:

  1. Alahai..comey2 ha..kejap je masa berlalu kan MV..

    ReplyDelete
  2. Semoga jadi anak yg soleh dan solehah..penyejuk hati ibu dan ayah..

    ReplyDelete
  3. semua comel2 la MV...semoga membesar jadi anak yang soleh dan solehah...

    ReplyDelete