Followers

Saturday, August 22, 2015

Home » , » Wani Vs Mimi

Wani Vs Mimi

Assalammualaikum...

kakak dan adik

Baju yang sama...dipakai oleh orang berlainan..umur lebih kurang sama...turun temurun namanya.....comelnya jer bila adik dan kakak bergambar baju yang sama...

Wani senang jer nak snap gambarnya..mimi ni payah..tengok lah muka takde senyum ...nnt nak cari seluar yang wani pakai dalam gambar ni...then nak snap mimi dengan posing yg sama mcm wani...

KOrang rasa berjaya kah MV...sebab si adiik ni mahal sikit posingnya..haha////apa2pun comel jer depa ni kan ....satu mata bulat satu mata sepet....kalau nak cakap pasal tinggi dua2 rendang...iku mak abah....

COmelkan...kan kan..haha larik...

1 comment: