Followers

Saturday, September 9, 2017

Home » , » Terus Mencintai Siti Nordiana( Official lyrics video)

Terus Mencintai Siti Nordiana( Official lyrics video)



Assalammualaikum 

Biarkan lah ku terus mencintai kamu
Mencinta seperti waktu dulu
Kurindu saat kita bersama
Mengikat kasih bahagia

Ku mahu kau tahu kau selalu di hatiku
Tak mungkin ku kan ada yang baru
Ku mahu engkau selalu tahu
Dirimu cinta matiku

Korus
Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama

Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu
Ohhh...

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama

Biarkan lah saja ku terus merindu
Merindu dirimu
Biarkan lah saja aku menyimpan kasih kepadamu
Ohh..

Ku mahu engkau selalu ada di sini
Menemani setiap malamku yang sunyi
Ku sedar kita takkan mungkin bersama

SUMBER: SINI

2 comments:

  1. Selaamt pagi ahad mis valentine

    selamat berhujung minggu bersama anak anak dan suami

    ReplyDelete
  2. Best jugak ar lagu dia..Aku dah lama dah minat kat Nana ni.

    ReplyDelete