Followers

Friday, September 8, 2017

Home » » Borneo Sun Bear Conservation Sandakan

Borneo Sun Bear Conservation Sandakan

Asslammualaikum...


Image may contain: 4 people, people smiling, selfie and closeup
sian haikalayuwani..semua muka separuh haha
Borneo Sun Bear Conservation Sandakan ni bersebelahan Sepilok..Tapi nak masuk kena tiker berasingan....kanak-kanak free...dewasa sahaja yang dikenakan bayaran..Seorang 5.30 ..So untuk MV dan suami kami bayar RM 10.60
Image may contain: 4 people, people standing
posing sini untuk kenangan
Borneo Sun Bear Conservation Sandakan ni tak luas sangat.... mula-mula tue kira mau keluar lah sebab nda nampak pun beruang madunya....putus asa...tapi sekali wani cakap tu nah dia dekat pokok...akhirnya kami nampak 2 ekor beruang tue...




Image may contain: 2 people, people smiling, selfie, child, closeup and outdoor
posing dengan cinta hati
perlahan-lahan bergerak ke arah tempat kami tengok..tapi kami di atas dia di bawah lah...bila tengok badan dia terasa mau peluk..comelnya...macam teddy bear....baca kat sudut2 macam informasi... Borneo sun bear is no you  pet...terus tersentap kahkah..berangan kan mau ada beruang ni untuk dipelihara..hahaha

Image may contain: plant, outdoor and nature
dapat juga nampak beruang madu ni

2 comments:

  1. lama suda nak pigi sni, last pigi masa umur 8tahun haha..

    ReplyDelete
  2. memang comel..macam winnie the pooh.hehe.sayang malu-malu beruang tu nak menonjolkan diri

    ReplyDelete