" Saya join GA 2012 Nurul Yui " - All About Love

Friday, November 9, 2012

" Saya join GA 2012 Nurul Yui "

Nak JOIN KLIK SINI
Salam jumaat penuh berkat...MV menjoinkan diri untuk"Saya Join GA 2012 Nurul Yui"....


Syarat-syarat yang wajib dipatuhi :

1) Buat entry dengan tajuk " Saya join GA 2012 Nurul Yui "

2) Jangan lupa letakkan banner kat atas dan linkkan
dalam entry tersebut

3) Boleh gunakan blog personal atau blog join sana sini

4) Tinggalkan link entry tersebut pada komen entry ini
{ link blog sahaja TIDAK diterima }

5) Lengkapkan ayat ini dalam entry anda
Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana ___________
{ perlu lebih dari 10 patah perkataan }

Untuk syarat Ke-5...Saya join GA 2012 Nurul Yui kerana sebagai tanda sokongan kepada  rakan blogger,& sebab hadiah2 utk GA ni menarik...

SO apa lagi jom join ramai2..DI SINI

15 comments:

  1. LENGKAP! TQ SIS SUDI JOIN..SIS NO 7 YA.. =)

    ReplyDelete
  2. owh.. MV pun join gak yer.. good luck! :)

    ReplyDelete
  3. semoga awak berjaya.hehehe..skema betul ayat aku bah kan makcik.he

    ReplyDelete
  4. slmt berGA MV..ayut join jap lg..insha Allah.. :)

    ReplyDelete
  5. mv , selamat bercontest ye >

    mintak tolong follow blog aka saya =)
    http://anissmahdi.blogspot.com/
    THANKS :)

    ReplyDelete
  6. singgah dan follw sini.. #178
    dari segmen yg same..


    http://wanuriizatiey.blogspot.com/2012/11/saya-join-ga-2012-nurul-yui.html

    ReplyDelete