'Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'. - All About Love

Thursday, November 8, 2012

'Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'.

The Diary of Didiey
Nak Join Klik Sini
MV nak join 'Contest: Saya Sayang Kamoo Sahabat'.Menunaikan tugas sebab di tag oleh Yana Aina...untuk contest ni kita kena ceritakan pasal sahabt kita..MV ada seorang Sahabat rapat masa Kerja di Matrik JOhor dulu..Cikin namanya...

Walaupun dia muda stahun dr MV tapi kami ni sekepala...dan mmg tak boleh kumpul..sebab mmg dia akan sakit perut ketwa bila MV buat lawak.Dan bila MV pindah ke Sabah.Kami still berhubung di Fb,Sms,& call...

Dan yang paling tak dijangka...akhirnya di akawin dgn Sabahan juga..iya mmg kuat aura MV tue kan...hehehehe..MV antara yg paling happy bila tau dia mau kawin & tambah happy bila tau dia kawin dgn org sabah...

Ni Gambar kami pada tahun 2009
Nah ni pic paling mmg tak boleh lupa..sebab diambil time mengaji..org sibuk dok ngaji kami sibuk berposing..hish2x punya jahat....hehehehe

Pic tahun 2004(STPM)

Jamuan Akhir tahun
Dan masa sekolah MV ada 3 org kawan yg paling rapat...Fatien,JolYati,& normah...Dan kami gabungkan nama kami menjadi MimieZULFatienMAh...Mimie tue sempenan nama panggilan MV...oh ya..dulu di sekolah kawan2..junoir,panggil MV mimie...kiranya di kampung semua org kenal MV sebagai MImie....

Kami ni paling rapat..mana2 pg berempat..smpi ikut forum wakil kelas pun kami berempat..ikut kuiz pun kami berempat..Dan sekarang jarang sdh jumpa..kalau jumpa pun time raya..sebab masing2 sibuk..masing dh berumah tangga....

Selalu juga calling2 drg ni..rindunya zaman sekolah dulu...dan MV ingat lagi last day kami punya paper STPM...kami berempat tukar2 hadiah..bestnya & rindunya akan saat itu...

SO kamu mesti ada Sahabat juga kan??Cik Nana..Mizz Ruha dan GSF,,,MV tag kamu org...

JOm JOIn DI SINI...MV harap persahabatan MV bersama mereka semua berkekalan hingga selamanya..amin





21 comments:

  1. bestnye punye ramai kwn rapat zaman skolah..deqla yg tinggal pun cuma ida tu je la..yg lain2 bawak haluan masing2..good luck k!

    ReplyDelete
  2. gud luck MV...gambo time sek tuuu..kenangan hehe

    ReplyDelete
  3. tq ... gudluck ^^

    sahabat adalah permata kt jg

    ReplyDelete
  4. dah macam kembar dah nur tgk.. :)

    Semoga berjaya ya MV..

    ReplyDelete
  5. o kiranya mv ni jenis yg sk buat lawak gak lah yer.. :-)

    ReplyDelete
  6. mg persahabatan sejak sekolah itu kekal selamanya

    ReplyDelete
  7. slmt bersegmen....kawan-kawan ssh snang..byk knangan ye :)

    ReplyDelete
  8. zaman muda remaja... :)

    terima kasih tag.... dah join... ^_^

    ReplyDelete
  9. selamat bersegmen.. indahnya zaman persekolahan kan..

    ReplyDelete
  10. good luv=ck.sahabat nurul sorg jer..hihi

    ReplyDelete
  11. dah follow :D jom jemput singgah ke blog saya :D http://leyacasandra.blogspot.com/2012/11/hot-news-penyu-dah-pupus.html

    ReplyDelete
  12. wah menarik nyh...:)

    selamat bersegmen mv:)

    ReplyDelete
  13. boleh lah selalu jumpa dia nanti bila dia kawen dengan org sabahan jugak.. hehe. comel je korang berdua nie.. :)

    Aida pun join contest yang sama :
    http://www.diarisifroggie.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  14. Dah bace entry awak dan follow sini.. Saya pon join contest ni..

    http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamu-sahabat.html

    ReplyDelete
  15. saya follow sini
    good luck dear ! ^.^
    dari contest yang sama

    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    ReplyDelete
  16. heyhey ! bestnya cerita dia, saya pun join contest yang sama :)jemput singgah baca entry saya pula :D

    http://sahabatroticanai.blogspot.com/2012/11/contest-saya-sayang-kamoo-sahabat.html

    gud luck !

    ReplyDelete