Followers

Thursday, August 4, 2016

Home » , » Gigi Susu dah tanggal

Gigi Susu dah tanggal

Assalammualaikum...

dah tercabut giginya
ingat lagi kat entry ni  ...gigi susu wani tak patah lagi tup tup tumbuh gigi kekal..maunya mama dia nda gelabah..iyalah sebab gigi kekal tue tumbuh ke belakang....ahad lepas mama terus tengok gigi dia..mama cakap lah.."mama check dulu ",,tapi sebanrnya mama kasi goyang,,

mama perasan gigi memang tinggal sikit lagi dah tanggal...so mamatolak terus patah..mak ai dia punya drama..nangis macam sakit sangat..di tambah lagi dengan ejekan abang dan kakak tambah lagi lagi tangisnya...

risau juga sebab gigi baru tue di belakang tapi ada yang cakap nanti gigi tue akan ke depan...harap2 lah..sekarang ada lagi gigi yang mau tumbuh tp gigi susu belum patah....huhu

2 comments:

  1. mmg akan kedepan tp kena ajar tolak dgn lidah..lama2 akan tersusun cantik ..

    ReplyDelete
  2. Samalah kita MV.. Anak Sha yang Amani tu pun jadi gini.. Lambat sangat cabut gigi palsu.. Gigi kekal tumbuh di belakang..

    ReplyDelete