Followers

Tuesday, August 2, 2016

Home » » 2 Bulan Bersama Safi Rania Gold..

2 Bulan Bersama Safi Rania Gold..

jerawat &  bekas2 jerawat makin hilang
Assalammualaikum...

2 bulan guna safi rania gold..alhamdulillah..walaupun muka x sehalus mana ....jerawat makin hilang..bekas2 jerawat (yang berbintik hitam makin hilang)...sebulan pertama pakai memang teruk..muka penuh jerawat..terutamanya dibawah dagu....

down jangan cakap lah...tapi bila selepas 2 bulan guna...alhamdulillah...bila kawan2 tegur..wah makin putih..jerawat makin kurang...maknanya...ada kesan dah dari penggunaan yang konsisten with safi rania gold ni....

biar lambat kesannya janji selamat .,...dari produk yang awal bagi kesan,.,tapi bahaya..MV kalau orang tegur muka putih..MV boleh elak..cakap memang MV kulit cerah..tapi bila bab jerawat,,,itu di akui...

muka ni memang grabel sikit..x halus....korang ada tak yang guna safi rania...jerawat jak lah masalah MV skg...kalau cakap kulit kusam setakat ni xda pula...kalau ingat masa bujang lagi lah teruk....

tq safi rania gold...penyelamat betul..lepas ni mana tau cantik macam rozita che wan atau nora danish!!hahaha larik....

6 comments:

  1. yui pun guna safi sblm ni.. since safi hbs, yui try plak tabita skg.. heheh

    ReplyDelete
  2. wow mcm rcw nora danish meletop la mv heee

    ReplyDelete
  3. Kalau puas hati dengan kesannya, bolehlah tambah stok Rania Gpld lepas ni ye MV ...

    ReplyDelete
  4. wow.. review yg menggoda ni.. mcm nk cube jee :)

    ReplyDelete
  5. Review best!! Alhamdullilah akak dah bertemu dengan produk muka yang berkesan. Betul tu kak MV, biar produk lambat bagi kesan asalkan tak memudaratkan muka kita.. Sayang ni kulit muka kan =)

    Siqah pernah cuba Safi Rania Gold. Tapi tak sesuai. Bila pakai, naik bintik2 halus banyak kat muka. So siqah terus stop. Sekarang Siqah pakai Nour Ain je =)

    ReplyDelete
  6. Wah.. Bestnya review MV.. Rasa cam nak pakai lak..

    ReplyDelete