Followers

Sunday, August 28, 2016

Home » , » Sayangku Kapten Mukhriz

Sayangku Kapten Mukhriz

Assalammualaikum...
mampu berangan sajalah 


Sayangku Kapten HaikalFaiz sebenarnya..bukanlah sayangku Kapten Mukhris...masa Karnival Kerjaya Spa sabah 2016.Ada booth daripada tentera..So bawa dorang melawat booth.. dan dorang tertarik dengan beg tentera yang ada telefon ni..berat dalam 4 kg....

So MV pun tanya lah petugas di kaunter...bolehkah orang rabun ni mohon tentera...."biasanya puan boleh kalau rabun selepas menjadi anggota..kalau sebelum jadi anggota memang tak boleh"..itulah jawapan abang sado semalam...

Dan maknanya my hero ni tak boleh masuk unit beruniform lah...kena masuk kerjaya lain lah ya abg haikal...tapi kan kalau yang macam Kapten Mukhriz dalam drama sayangku kapten Mukhriz tue... KAGAT...orang rabun boleh masuk tak????

Siapa yang boleh menjawab kepada persoalan ini?

2 comments:

  1. simpan duit, nanti ade rezeki buat lasik utk abg haikal..

    ReplyDelete
  2. kapt mukri tu admin kan..klo admin blh msk kot.. hehe...

    ReplyDelete