Followers

Friday, August 5, 2016

Home » , » G-shock Pink

G-shock Pink

G-Shock pink untuk mama tapi
Assalammualaikum...

Jam G-shock pink..ladies sangat kan.,..bukan beli yang ori tak mampu ok..beli yang gred jak ...bawah 50..al-kisahnya beli konon2 mau pakai lah ni..sekali si kakak AYu bilang mari kakak test dulu...

Testnya smpi bawa ke sekolah..balik sekolah terus cakap..wah best pula jam ni...kakak ambillah...jadi mama mengalah..nda apalah nak..ambik lah..nnt mama cri yg lain untuk mama...

Janji rajin2 belajar..tiba2 kan terminat pula dengan koleksi jam g-shock ni...mau cari yang hijau lah ...mcm cantik jak...

2 comments:

  1. G Shock cantik! Siqah berkenan jugak tapi siqah tak suka pakai jam.. Jam yang dapat masa hantaran kahwin pun pakai sesekali je. Hee

    ReplyDelete
  2. Wow.. lawanya.. Tapi Sha suka pakai yang chomel2..

    ReplyDelete