Followers

Showing posts with label gigi susu. Show all posts
Showing posts with label gigi susu. Show all posts

Thursday, August 4, 2016

Gigi Susu dah tanggal

Assalammualaikum...

dah tercabut giginya
ingat lagi kat entry ni  ...gigi susu wani tak patah lagi tup tup tumbuh gigi kekal..maunya mama dia nda gelabah..iyalah sebab gigi kekal tue tumbuh ke belakang....ahad lepas mama terus tengok gigi dia..mama cakap lah.."mama check dulu ",,tapi sebanrnya mama kasi goyang,,

mama perasan gigi memang tinggal sikit lagi dah tanggal...so mamatolak terus patah..mak ai dia punya drama..nangis macam sakit sangat..di tambah lagi dengan ejekan abang dan kakak tambah lagi lagi tangisnya...

risau juga sebab gigi baru tue di belakang tapi ada yang cakap nanti gigi tue akan ke depan...harap2 lah..sekarang ada lagi gigi yang mau tumbuh tp gigi susu belum patah....huhu

Thursday, June 23, 2016

Gigi baru tumbuh gigi susu tak patah lagi

Assalamualaikum

Salam 18 ramadan, pejam celik pejam celik sudah 18 hari kita berpuasa.. Alhamdulillah  masih full...
Anak2 pun masih full.. Yeahhh.. Oh ya ni nak kongsi semalam nampak gigi bru wani tumbuh ..padahal gigi susu belum patah lagi..

Nmpknya mengikut mama n abahnya lah ni.. Gigi tak rata... Gigi baru tu tumbuh d belakang gigi susu... Huhu
Nak cabut gigi susu tu wani pula takut.. Entahlah macam mana ni.. Ada idea  tak kawan2


gigi tue tumbuh tak lurus