Followers

Thursday, September 3, 2015

Home » , , , » Jam Dinding Buatan Sendiri

Jam Dinding Buatan Sendiri

permintaan kakak...
Assalammualaikum....

dah lama kakak ayu minta tolong buat jam dinding kertas ni..untuk kerja seni sekolah...dia siap beli piring kertas lagi dari sabtu lepas....tapi mama dia sibuk overtime masa tue...lepas balik kerja mimi pulak muntah2...

esoknya kakak n abg pula diserang gastrik..so memang tak terlayan permintaan anak MV ni....semalam....dia minta tolong lagi..dia dah gunting kotak dalam bentuk bulatan...ada 5 semuanya....

"mama tolong bah buat kan kakak jam"...MV cakap bah masukkan dalam beg mama..esok mama buat di ofis....

dia  punya jam tu dah siap....tinggal minta buat jarum..sekali MV tengok nombor nya tak betul..so MV buatkan yg baru....macam di gambar tuh..nanti dia tinggal tambah hiasan...kalau uolls nak tau....

hiasan kelima2 jam yg dia dah buat tue..semua ada tulisan Allah dalam jawi..Subahanallah kakak....sejuk hati mama....kakak n abg sekarang dah pandai baca jawi..dah pandai hafal surah....

semoga kakak dan abang terus belajar ya...oh ya MV buatkan dua jam ni sebab takut nnt bila abng haikal nampak nnt tak jadi gaduh...abg haikal dah siap jamnya masa sabtu..maklumlah abg ni ada seni....

kalau kakak mmg akan nangis kalau masuk bab lukis melukis ni...kesian..cantik tak jam yg mv buat???

hahaha larik.....

4 comments: