Followers

Monday, September 14, 2015

Home » , » Melaram Tudung Mama

Melaram Tudung Mama

Assalammualaikum..
model tudung aj mama
Tu dia...dua beradik melaram dengan tudung aj mama yang baru....si kecik syamimi pun dah pandai dah....ni masa kakak ayu xda..balik kampung...kalau tak confrim tiga anak dara bergaya sakan....
bila dua beradik ni mula posing 
tak sangka anak gadis mama ni dah pandai nak bergaya....tengok jer cara dorang bergambar tue....siap posing comel...haha....lepas tu...nak aja mak dia gayakan tudung ...tanpa bantahan okey
ber"nautical blue"
ada anak perempuan ni...beli tudung banyak2 pun takpe..depa boleh jadi waris tudung mama...walaupun hanya tudung sahaja....lepas ni kita tambah koleksi....

skg dah ada 97 helai..nnt kita cukupkan 100 ya...ayuwanimimi.....sapa ada tudung ni..mari selfie..hihi

7 comments: