Followers

Tuesday, September 8, 2015

Home » , » Asam Pedas Untuk Dia

Asam Pedas Untuk Dia

Assalammualaikum....

Asam pedas untuk dia....korang mesti ingat drama atau pun novel kan..tapi entry ni xda kena mengena dengan kedua-duanya....takda kaitan langsung,,,

asam pedas ikan keli
ini al-kisah anak solehah MV..wani syazwana....dia kalau MV masak...asyik tanya asam pedas kah tu mama...haritu masak keli masak kari...dia rasa sedap...terus esoknya rq....mama wani mau asam pedas lagi...

oleh kerana asyik ulangan pertanyaan asam pedas kah tu mama??so akhirnya MV tunaikan permintaannya....terhasillah asam pedas versi MV utk anak tersayang....pedas buli tahan...tapi wani makan siap bertambah2 nasi...

pedas..tapi sedap mama...itulah ayat dia ulang...kalau asam pedas ikan keli/pari dia akan makan ikannya...tapi kalau ikan lain dia just makan kuah n nasi putih..tapi itu pun boleh bertambah2 nasinya...

selfie di hp mama
kiranya febret makanan dia adalah asam pedas....wani ni lebih suka makanan berkuah dari bergoreng....sebab tue kalau MV masak asam pedas kuahnya lebih....sebab karang nak kecukupan untk wani

4 comments:

  1. terliur pulak membaca asam pedas tu... hehe.. feveret saya pun asam pedas.. nyum nyum nyum..

    ReplyDelete
  2. anak anak mesti suka menu yg berkuah kann.sng nk makan
    x sabar nti nk tahu pebret rania apa. hihihi .
    setakat ni apa yg disuap makan je..

    ReplyDelete