Followers

Thursday, September 25, 2014

Home » , , » Wani & Elsa Frozen

Wani & Elsa Frozen


Assalammualaikum...

tue dia senyum gaya model cilik
ni posing cucuk pipi
comelnya dia posing mcm ni
nah wani ada beg  elsa

peace yoo

Alamak mama ni over lah..hihi
gambar ni snap masa isnin hari tue,,,wani rasmi beg elsa yg MV beli..suka betul dia..siap ajak MV pergi ambil gambar kat luar bangunan ofis hihi...tengoklah gaya yang dia buat...mcm model kan..hihi...

baju yg wani pakai ni..baju sukan untuk Taska  Permata KEMAS KPKPS.....comel kalau dia pakai baju ni..tahun depan dah pakai baju seragam pula...tak sabarnya....oh ya wani ni paling suka menyanyi...

kat umah selalu nyanyi..selalu juga baca ikrar....baca surah Al-Fatihah pun dah lancar selain doa makan n selepas makan...Teruskan beljar yg wani...baca one two three tue jangan lupa eight..ok....

5 comments:

  1. Oooo..Wani suka Elsa yer. Comelnyaaa...... Wani dah jadi kakak. Dah besar dah yer..... Rajin2 belajar yer....

    ReplyDelete
  2. Beg Elsa bebaldu .. huhuhu kalo aunty dapat memang aunty pun xlepas ..
    Moga Beg Elsa bagi Wani lebih semangat untuk ke sekolah!
    Take Care Dear

    ReplyDelete
  3. asalamualikum...semakin besar..anak2 jadi kawan yang terbaik

    ReplyDelete