All About Love: frozen
Showing posts with label frozen. Show all posts
Showing posts with label frozen. Show all posts

Saturday, October 11, 2014

Princess wani

8:30 AM
Princess wani
Assalammualaikum...

saya nak jadi princess anna
wani n auni peminat frozen
Nilah dia budak yang selalu berangan nak jadi puteri aka princess....nenek dia pula selalu jer belikan baju yg cantik2 untuk dia...apalagi pergi sekolah bergaya..ken apula di sekolah ada geng..nama pun lebih kurang..wani dan auni....

tengok muka boleh jadi kembar kan..hihi cuma wani sihat sikit bam bam kata org....apa pun demi melihat wani tersenyum...kat umah kadang2 babah dia paling puteri ani...hihi..betul2 anak bapa kan..

kamu ada cita2 mau jadi puteri dulu???tercapai kah?
Read More

Thursday, September 25, 2014

Wani & Elsa Frozen

8:00 AM
Wani & Elsa Frozen

Assalammualaikum...

tue dia senyum gaya model cilik
ni posing cucuk pipi
comelnya dia posing mcm ni
nah wani ada beg  elsa

peace yoo

Alamak mama ni over lah..hihi
gambar ni snap masa isnin hari tue,,,wani rasmi beg elsa yg MV beli..suka betul dia..siap ajak MV pergi ambil gambar kat luar bangunan ofis hihi...tengoklah gaya yang dia buat...mcm model kan..hihi...

baju yg wani pakai ni..baju sukan untuk Taska  Permata KEMAS KPKPS.....comel kalau dia pakai baju ni..tahun depan dah pakai baju seragam pula...tak sabarnya....oh ya wani ni paling suka menyanyi...

kat umah selalu nyanyi..selalu juga baca ikrar....baca surah Al-Fatihah pun dah lancar selain doa makan n selepas makan...Teruskan beljar yg wani...baca one two three tue jangan lupa eight..ok....
Read More

Saturday, July 5, 2014

Frozen katanya

10:30 AM
Frozen katanya
Assalammualaikum..

My princess Wani Syazwana
Ni peminat tegar frozen..asyik2 nyanyi..let it go let it go..bebaskan bebaskan..hihi....cantik anak dara MV ni..hihi..larik...
Read More