Sambutan Hari TLDM Ke-79 Kota Kinabalu - All About Love

Wednesday, May 1, 2013

Sambutan Hari TLDM Ke-79 Kota Kinabalu

Assalammualaikum...

Sabtlu lepas MV akhirnya berjaya memujuk en hubby untuk ke Sambutan Hari TLDM Ke-79...dan dapatlah MY haikalayuwani naik kapal KD Perak...dan ada satu insiden yang meninggalkan kenangan buat kami semua...

Insiden bila kak bergayut mcm monyet gara2 terjatuh dari tangga..Masa ni Memang MV kaget tak tau nak buat apa..nasib baiklah kakak Ayu sempat berpaut pada pemegang tangga ..dan terima kasih pada abang2 tentera yang selamatkan kakak AYu...

Syukur alhamdulillah AYu selamattanpa kecederaan...dan oleh kerana peristiwa itu kakak AYu nak jadi pegawai tentera laut mcm anak Kak KA..hehehe...apa2 saja kakak...kuncinya rajin belajar..semoga cita-cita kakak tercapai...

Sebelum naik kapal

lagi My kakak Ayu dengan cermin matanya

si bOtak MV

MV sibuk dok terangkan..

MV tak perasan bila kena snap

My Botak

MV dan wani

MV dengan anak2 dan mama MV

posing maut

tengok abang haikal

jurukamera kami hari itu

Sikit jer gambar yang kami ambil..sebab panas sangat..dan terima kasih lah encik Hubby kerana faham dengan isterimu yang bergelar blogger ini//

**MV pakai baju hadia GA..

6 comments:

  1. kakak MV...tahniah...

    http://furrasbubblynotes.blogspot.com/2013/05/april-2013-love-me.html

    ReplyDelete
  2. kat KK ada ea.. :) mau tak panas ye MV...klu dh dekat pantai or laut panas ajer...

    ReplyDelete
  3. wahh..bestlah diorangkan.. :)

    ReplyDelete
  4. zmn muda dlu rajin pegi. da kawin ni. haihhh..xdo la

    ReplyDelete
  5. amboi msg2 posing maut tu !

    ReplyDelete
  6. dear.. deqla x ingt smpai mana dah deqla komen... nnti kena tggu MV publish komen baru tau.. nnti deqla dtg komen lagi kalo ada entri yg belom komen k..

    ReplyDelete