Followers

Friday, May 10, 2013

Home » , , » Himpunan Demokrasi 505 Blackout Di SPR sabah-10-05-2013-

Himpunan Demokrasi 505 Blackout Di SPR sabah-10-05-2013-

Assalammualaikum..

persediaan...

Polis mengawal MIni Putrajaya

**Penyokong Pakatan berhimpun di hadapan pejabat Suruhanjaya SPR Sabah untuk membantah PRU13..yang kononnya ada kwasan yang balckout masa kira undi...Bah kalau kamu mau berhimpun kah apa..pastikan kamu siap sebelum jam 5 petang...nnt tambah jame sini depan Mini Putrajaya.....

Adeh mau pegi tengok2 keadaan di sana..bulikah itu..sebab Library satu aras dengan SPR sabah....

16 comments:

Vee Lea said...

Ini kalilah!!

Lelaki Ini said...

owh, moga brjalan dgn lancar..

Ain Dzaya said...

memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

Ain Dzaya said...

memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

Ain Dzaya said...

memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

Kniedaz said...

Ada Mini Putrajaya ya di sana? Semua itu bikin kacau dan semak lalu lintas je hehe

Kakzakie said...

Di sana pun ada juga perhimpunan ye MV...

Deqla Manjew said...

ish jgn la MV.. bahaya ke tmpt2 macam tu..

izan mama mia said...

apesal nak boikot,..bukan boleh dok bt pilihanraya semula pun..bt letih jer..huhu

Cik Nur™ said...

kat sabah pun ada perhimpuann

Aine Ainun said...

sabah pun ade demokrasi gak ke..
ingatkan semenanjung je

Kesuma Angsana said...

sudah sudahlah tu kan MV

Riedaffya ibrahim said...

sempat derang buat mv?

kinara kinatara said...

ish betul ka kak isu blackout tu?

hazwan hairy said...

xphm la ngn dorg ni..hahaha

LYAfrina said...

huhu..x habis lagi...