Followers

Friday, May 10, 2013

Home » , , » Himpunan Demokrasi 505 Blackout Di SPR sabah-10-05-2013-

Himpunan Demokrasi 505 Blackout Di SPR sabah-10-05-2013-

Assalammualaikum..

persediaan...

Polis mengawal MIni Putrajaya

**Penyokong Pakatan berhimpun di hadapan pejabat Suruhanjaya SPR Sabah untuk membantah PRU13..yang kononnya ada kwasan yang balckout masa kira undi...Bah kalau kamu mau berhimpun kah apa..pastikan kamu siap sebelum jam 5 petang...nnt tambah jame sini depan Mini Putrajaya.....

Adeh mau pegi tengok2 keadaan di sana..bulikah itu..sebab Library satu aras dengan SPR sabah....

16 comments:

  1. owh, moga brjalan dgn lancar..

    ReplyDelete
  2. memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

    ReplyDelete
  3. memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

    ReplyDelete
  4. memang minggu ni minggu blackout ea.huhu

    ReplyDelete
  5. Ada Mini Putrajaya ya di sana? Semua itu bikin kacau dan semak lalu lintas je hehe

    ReplyDelete
  6. Di sana pun ada juga perhimpunan ye MV...

    ReplyDelete
  7. ish jgn la MV.. bahaya ke tmpt2 macam tu..

    ReplyDelete
  8. apesal nak boikot,..bukan boleh dok bt pilihanraya semula pun..bt letih jer..huhu

    ReplyDelete
  9. sabah pun ade demokrasi gak ke..
    ingatkan semenanjung je

    ReplyDelete