Followers

Thursday, February 2, 2012

Home » Cara Penggunaan Tandas Duduk

Cara Penggunaan Tandas Duduk


Salam semua...ini kalilah..tadi Ms Velentine mmg nak terkucil dah truz lah pg tandas...tp smpi tandas je niat tue terbantut sebab ada pulak org yg xde sivik ble dia mencangkung atas tandas duduk..gila ke hapa.....setahu aku yg dtg g kursus di bilik seminar hari ni dtg dr kementerian kesihtan..jwatan punya lah main tinggi gred2 pegawai tp nda kan cara guna tandas duduk pun nda tau...aduiyai....

ni tandas cangkung so cangkung le...
ar ni tandas duduk so duduk lah jan mencangkung
 

Ni cara yg betul...nape suka buat cara yg salah...


Bye...fikir2lah jan smpi jadi mcm ada 1 pic 2 tp Ms Velentine tak mau upload..geli..bye..

No comments:

Post a Comment