Followers

Showing posts with label kim jong kook. Show all posts
Showing posts with label kim jong kook. Show all posts

Tuesday, October 8, 2013

Kim Jong Kook -One Man-

Assalammualaikum..



Layan lagu si Sparta Kook..one man...hilangkan tension sebenarnya...Tension bila ada orang disekeliling kita yang jadi batu api..yang talam dua muka...gunting dalam lipatan...

Tension dengan orang yang selalu fikir dia adalah yang terbaek...tak boleh menerima teguran...yang dia tau mencari salah orang lain...

Tension dengan orang yang hanya tahu menuduh...tanpa usul periksa..tanpa bersua muka apa ketidakpuasannya...menuding jari kepada orang lain atas kesalahan yang dia sendiri tidak tahu sama ada dia lakukan...

Tension dengan orang yang mulut macam longkang..berbicara tanpa memikirkan orang lain...berbicara seolah2 dia yang betul....tanpa memikirkan benda yang diperkatakan...

Tension menerima  dan menghadapi situasi yang membuat diri kita hilang keceriaan dek kerana seorang insan yang merasakan dirinya adalah segalanya....

Buat orang yang mengwujudkan suasana tension ini...muhasabah diri sendiri dulu...fikir semasak2nya....jangan sewenang2nya menyalahkan!!menyerabutkan!!mengucar-kacirkan hidup orang lain...

Tolong cermin diri kamu sendiri....jangan terlalu egois...Arggghhh sesungguhnya kita adalah manusia biasa yang punya kelemahan jangan fikir ANDA seorang yang sangat sempurna!!!


**Keyword hari ini tension....sesungguhnya MV xda mood

Tuesday, October 1, 2013

Tak Payah Nak Suntik Dagu!!

Assalammualaikum...

Dagu My HAW mmg runcing2..(**perasan)
MV mula-mula tak perasan pasal ni...yg MV tau dagu MV runcing jer..wakakaka..perasan...tapi bila semalam Ofismate MV tegur baru MV perasan..dia tegur masa tue kat lif..

Kawan MV : "Dagu anak kau suzy semua jenis panjang(**Runcing)
MV   : "Iya kan Fen...baru sa perasan..(**baru perasan keistimewaan anak2 MV)
Kawan MV : "nda payah mau suntik2 dagu..mcm yang orang sekarang buat...

Serius MV nda perasan pasal ni..yang MV tau Anak-anak MV semua berbulu mata panjang ikut MY hubby...yang mata sepet haikal..yg mata macam kartun anime wani...tapi pasal dagu mmg tak pernah orang tegur...

Bila MV tengok pic HaikalAYuWani..Yup mmg depa ada dagu yang runcing lah..hehehe...(**alah ni pun boleh jadi entry ker Puan MV oi)>.hahahaha....mestilah...lepas ni ada feat dengan Kim Jong Kook Lah...hahaha

Monday, September 9, 2013

Kim Jong Kook-Sarang Surowo

Assalammualaikum..


Layan lagu sarang surowo...ini penangan Sparta Kook dalam running man...hehehe...MV ni sejak preggy ni layan running man..tapi tengok yang lama punya kat TV2 setiap sabtu 4.30 petang..

Nak tau MV tak suka sangat Sparta ni dalam running man...hehe..MV suka tengok gary & Ji Hyo(**Running man lama lah katakan yang baru takk tengok lagi ni)..

Boleh ker berangan nak baby mcm jong kook ni..mata sepet..hahaha...dan antara sebab kenapa tiba2 entry KPop ni adalah disebabkan komen di entry INI

Vee Lea said...
Mcm dagu Kim Joong Kook. Hihihi. Perut tak nampak sgt, so tak boleh nak geram ;D

Pergh perasan jap disamakan dengan dagu Kim Jong Kook..hahaha,....layan jer mak buyung ni yea kawan2..


Vs
Sumber En.Google
haha..sandi ni MV kan..boleh2 Versus dengan artis korea hari tue Vs dengan christiano ronaldo..ni skg dengan artis korea..kamu layan jak lah...hehehe...

TAbung HAW