Followers

Wednesday, January 27, 2016

Home » , , , » bila jadi iBU

bila jadi iBU

Assalammualaikum...

Serius memang betul
Ini bukan dari pengalaman MV sebagai seoarang anak tapi ini pengalaman MV sebagai seorang IBu..Serius.Bila MV nak panggil abang atau kakak...MV akan terpanggil nama yg lain dulu...

misalnya nak panggil kakak ayu...mv panggil abg haikal..kadang2 suami bising juga...bila anak2 xda kat umah..tinggal mimi seorang pun MV buli panggil nama anak yg xda kat rumah...

itu tandanya..anak2 sentiasa ada dalam otak & hati seorang mak.Korang macam tue juga ker?

4 comments:

  1. Betul sangat tu MV.
    Kakak ni walau anak yg balik sorang aje tapi tetap terpanggil anak yg tak ada di rumah.

    ReplyDelete
  2. Akak baru anak dua blm jd mcm nih lg tp slalunye akak tsilap pgil diorg...nak pgil kakak akak sbut adik...nk pgil adik akak sbut kakak...

    ReplyDelete
  3. anak baru 2...tu pon laki dan pmpuan so xpnh lg r terslh pgl hehe

    ReplyDelete