Followers

Showing posts with label anak mama. Show all posts
Showing posts with label anak mama. Show all posts

Sunday, April 17, 2016

Mama & Anak

Assalammualaikum.,..
lepas ni 3 orang pakai spek mata

kesian wani..x nampak 


sempat selfie sebelum hantar dorang syamimi dan wani ke sekolah 

***Ni lah kerja kami..kalau dah berkumpul memang nilah dibuat..posing..hihi....

Monday, March 31, 2014

Anak Mama

Assalammualaikum...
macam muka MV ker?
Photo
My HaikalAYU
Photo
MY AYUWANI

sama tak muka kami
Anak mama..iyalah mestilah anak mama kan haikalayuwanimimi....kan semua cahaya hati mama..jantung hati mama....saja jer sebenarnya up entry ni...nak kongsi pic my HAWW dengan korang...

Ada yang cakap Wani ikut rupa MV...syamimi pun....haikal juga..ayu pun sama...hahaha...mesti lah kan ikut MV sebab MV ni mama dorang...tapi kalau bagi MV kakak ayu lebih iras babah dia...syamimi pun kan..

Korang rsa mereka ni ikut rupa sape..yang pastinya rupa MR Velentine n MV lah kan...oh ya sorry tau..MV hanya sempat dtg ke beberapa blog jer...Insyallah pasti nnt singgah ke blog kamu juga tau...