Followers

Wednesday, October 8, 2014

Home » , » Kepala Luka

Kepala Luka


Assalammualaikum...

sempat lagi posing walau kepala luka
Alkisah Ayu Syamirah..jumaat lepas ntah apa dibuat kat sekolah kepala dia luka...sudah tue nda lagi bagi tau cikgu....sebabnya takut nda dapat duduk exam..menahan sakit dengan kepala berdarah dari jam 12.30 smpi jam 4 petang...

Bila MV ambil baru dia bagitau...pergh apa lagi..terus lah bawa ke Hospital Likas di unit kecemasan..macam2 anak MV ni..tapi tengok muka dia tue mcm takde apa2 kan...huhu....dapatlah 3 kesan luka..

Syukur tak dalam mana...dicuci luka then bagi ubat jer..bila MV tanya masing2 diam...abg haikal pun mcm tue..huhu....budak2 ni buat komplot pula..takpe one day they will story the true...pasti..

8 comments:

  1. Aduh, Ayu.. Apala yg dah jadi kat school agaknya ya.. Bahaya tu luka di kepala.. Nasib lukanya tak dalam..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  2. Allah hai....syukurlah tak ada apa2. Sabarnya dia menahan sakit sampai 4 jam itu.... Ini mesti ada peristiwa besar nie....

    ReplyDelete
  3. budak2 mmg gitu MV..anak2 saya kalau ada buat ape2 yg salah pun tak nak bgtau jugak takut kena marah.,

    ReplyDelete
  4. wah tabahnya hati dia. sure sakit menahan. nasib baik xde apa2. alhamdulillah

    ReplyDelete
  5. harap tak dalam lukanya ya, gambar comel..

    ReplyDelete