Followers

Showing posts with label Kepala Luka. Show all posts
Showing posts with label Kepala Luka. Show all posts

Wednesday, October 8, 2014

Kepala Luka


Assalammualaikum...

sempat lagi posing walau kepala luka
Alkisah Ayu Syamirah..jumaat lepas ntah apa dibuat kat sekolah kepala dia luka...sudah tue nda lagi bagi tau cikgu....sebabnya takut nda dapat duduk exam..menahan sakit dengan kepala berdarah dari jam 12.30 smpi jam 4 petang...

Bila MV ambil baru dia bagitau...pergh apa lagi..terus lah bawa ke Hospital Likas di unit kecemasan..macam2 anak MV ni..tapi tengok muka dia tue mcm takde apa2 kan...huhu....dapatlah 3 kesan luka..

Syukur tak dalam mana...dicuci luka then bagi ubat jer..bila MV tanya masing2 diam...abg haikal pun mcm tue..huhu....budak2 ni buat komplot pula..takpe one day they will story the true...pasti..