Memalukan sungguh - All About Love

Sunday, March 2, 2014

Memalukan sungguh

Assalammualaikum...

Perlawanan persahabatn malaysia vs filipina semalam berakhir dengan keputusan seri 0-0...perlawanan yg penuh kontroversi penuh konflik....

Apabila pengadil perlawanan membatalkan gol malaysia yg dijaringkan oleh taj...bukan setakat itu sahaja,,,memberikan sepakan penjuru pada filipina sedangkan sepayutnya sepakan gol buat malaysia,..

Dan tambah memalukan apabila peminat bola sepak malaysia membaling bom asap dan menganggu perlawanan pada separuh masa pertama sekaligus melemahkan semangat pemain malaysia..

Tindakan yang kononnya untuk memprotes pengadil sebenarnya memalukan....di mana budi bahasa kita sebagai rakyat malaysia...hanya kerana nila setitik rosak susu sebelangga.....nanti orang ingat rakyat malaysia semua macam tue..huhu

Kalau iya pun marahkan fam janganlah buat macam ni,.,apa2pun game semalam terbaek cuma takde finishing,,bobby gonzales main dgn baik,,,safee sali kena bagi ruang dekat kawan lain jangan erlalu selfish...tapi kalau sellfie buli hihi...

Nanti lawan yaman di harap oemain dapat meneruskan corak permainan macam semalam dan diperkemaskan lagi...datuk ong kim swee mmg terbaek....

5 mac 2013 nanti malaysia vs yaman....nnt kita tengok mcm mana

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. salam kak MV,,memang memalukan malaysia kan , org cmni kate peminat tp buat huru hara je lebih

    ReplyDelete
  2. Memang memalukan negara kita..btw, gud luck utk pasukan negara

    ReplyDelete
  3. kiranya esoklah ye perlawanan dengan yaman tu. ok nk tgk nt.

    ReplyDelete
  4. kiranya esoklah ye perlawanan dengan yaman tu. ok nk tgk nt.

    ReplyDelete