Followers

Thursday, March 6, 2014

Home » HaikalAyuWaniMimi

HaikalAyuWaniMimi

Assalammualaikum...






Tempek gambar anak soleh dan solehan mv..amin....rindu berblog tapi bw belum ada masa..hihi.,,,gambar haikalayu2ani tue mv ambil masa pegi karnival ya hijau kat komplkes sukan likas...

Tengah panas pun my haikalayuwani bole main..iyalh dh lma x jln2 hujung minggu maklumlah kan dah ada adik baru..jadi mmg payah sikit nak jalan...

Tengok baby syamimi alhamdulillah sihat..skg tgh trend dia nyusu dr botol sebab 25hb ni dah naik keja...mana nak cari pengasuh untuk syamimi...

Ya Allah kau permudahkan lah urusan ku ini.,,doakan mv berjaya ajar baby syamimi nyusu badan dr botol susu yea,,,,dan semoga mv dapat cari pengasuh sebab nak htr taska sian kecik lagi dahlah tue nyusu bdn pula...

***Ya Allah kau sembuhkan sahabatku lya afrina yang mengalami kemalangan,,sesungguhnya padaMu aku memohon..amin.

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. rs macam nak gigit pipi baby syamimi.. hehe..

    ReplyDelete
  2. amin!!

    ololo comeynya dia tido bah

    ReplyDelete
  3. amin smoge kak lya afrina sihat2 jek,,

    bam bam nye mimi ni ,,geram saye kak MV.hehe

    amin,,smoge Allah permudahkan urusan kak MV ye

    ReplyDelete