School 2017 Korean Drama - All About Love

Friday, February 22, 2019

School 2017 Korean Drama

Assalammualaikum..

School 2017-p2.jpg
sumber google
Korean drama School 2017 mengisahkan pelajar yang dilayan mengikut gred dan membuat pelajar yang dikenali X mula membuat beberapa perkara yang menyusahkan pihak sekolah namun memberi manfaat kepada pelajar.

Drama ni best walaupun berkisarkan sekolah tetapi menyentuh tentang konflik yang dialami oleh setiap pelajar yang datang dari pelbagai latar belakang dan berbeza taraf kehidupan.

Mengisahkan Eun Ho yang sangat suka melukis kartun sehingga di berjaya membuat webtoon,diikuti Tae woon anak kepada pemilik sekolah yang mengalami konflik selepas kematian kawan baiknya ditambah pula kongkongan dari ayahnya..

Dae whee pelajar pintar yang berusaha untuk memastikan dia berjaya masuk ke universiti dengan bantuan biasiswa kerana bukan keluarga orang kaya.Penindasan berlaku kepada pelajar sekolah yang lebih mementingkan anak orang berada...

Trylah tengok...best...MV ni umur 34 sudah tapi layan cerita budak remaja..hahaha..jangan kecam...sebab mv mcm perasan yg mv masih budak 18 tahun ,,haha ok bai...

MV tengok secara online di view asian dan app vui

3 comments: