Persiapan back to school 2019 - All About Love

Monday, December 17, 2018

Persiapan back to school 2019


Assalammualaikum

Ready sudah  untuk sesi persekolahan 2019..anak-anda sudah bersedia? Ibubapa pula sudah bersedia kah dengan persiapan sekolah. 

Mv baru saja beli sabtu lepas.. Itu pun baru separuh... Separuh pun bajet sudah 2++ ...beli mana yang mampu.baju sekolah kosan yang sekolah bagi membantu mengurangkan kos persekolahan. 

Kalau di sabah memang ada bantuan baju sekolah untuk sekolah rendah ,anak-anak memang pakai jak baju sekolah yang diberi sekiranya muat. 

So mv tinggal beli songkok dan tudung lagi tapi itupun sikit jer. Mv recycle semula baju lama anak yang masih boleh  pakai. 

Kasut dan beg mv dah beli haritu.. Ada bajet beli sikit-sikit. Kamu sudah beli kah untuk anak? Mv beli di 101 superstore bundusan harga baju di sana kira masih mampu milik.. 


Baju tadika kemas pun mv beli d sanaa..  Mv tinggal beli skirt purple saja lagi ni untuk kakak ayu... Mau cari yang kipas belakang... Kalau tiada terpaksa beli kain dan minta jahit.. 


Oh ya esok keputusan upkk diumumkan.doakan anak-anak mv dapat keputusan  yang baik

3 comments:

  1. Sha tinggal nak beli kasut sekolah dengan stoking..

    ReplyDelete
  2. In Shaa Allah, semoga anak mv dapat keputusan yang cemerlang ye esok. Apapun keputusan sabar dan bawa bertenang sentiasa ye 🙂

    ReplyDelete
  3. In Shaa Allah, semoga anak mv dapat keputusan yang cemerlang ye esok. Apapun keputusan sabar dan bawa bertenang sentiasa ye 🙂

    ReplyDelete