Beg rm10 dan tips putihkan baju guna sabun lux - All About Love

Tuesday, December 25, 2018

Beg rm10 dan tips putihkan baju guna sabun lux


Assalammualaikum

Kamu sudah susah baju sekolah anak?mv sudah ...yang baru dan yang lama selesai dicuci kemarin.

Mv pun sudah mencuba rendam baju guna hirisan sabun lux...untuk baju sekolah agama dan tudung anak mv pakai semula yang lama sebab masih boleh digunakan..

So bila rendam dengan sabun lux tu warna baju tak nampak kuning sangat dan kotoran yang sebelum ni hilang ..selalunya susah nak tanggalkan hitam yang dihujung Lenggan tapi kali ini kotoran tu hilang.

Kiranya sapa yang rasa nak recycle semula baju anak tahun ini ke tahun depan boleh try tips rendam guna sabun mandi lux tue..

Selesai part baju,tadi pagi mv buat pendaftaran sekolah agama anak-anak..mv bayar rm1054 untuk 3 orang..dan sebelah petangnya bawa anak-anak beli pensil box dan beli lagi 3 beg untuk sekolah agama..

Haritu mv dapat harga 3 beg northstar dengan harga Rm36 kan..kali ini mv beli 3 beg rm10 satu beg..so harga semuanya Rm30 . Beg mv beli di giant kelombong dan mv beli juga warna stabilo 24 batang rm8.++

Kalau siapa yang belum beli beg untuk anak dan rasanya mau cari yang mampu milik.boleh lah cari d giant...kalau mv beg tu memang cantik kira berbaloi lah...

3 comments:

  1. ha'ah memang kalau nak cuci baju suka guna sabun buku confirm putih cantik

    ReplyDelete
  2. Sikit-sikit keperluan anak sekolah pun makan ratus-ratus ye

    ReplyDelete
  3. Memang berkesan ye MV guna sabun Lux tu..

    ReplyDelete