Followers

Tuesday, July 14, 2015

Home » » Jalan2 Cari Makan

Jalan2 Cari Makan

Assalammualaikum..


Ni cerita ahad lepas..kononnya nak g buka puasa d luar...sebab tak sempat nak pergi beli barang dapur..en suami sibuk buat kereta....


Macam biasa..tempat pilihan pasar filipin...tapi warung pak mat dah penuh.smpi lewat betul..jadi main pilih jak lah kedai...


pergh mendukacitakan ok...kami dapat pesanan yg diorder etelah hampir sejam menunggu..sian haikalayu...yg dah kelaparan terpaksa berbuka dengan air dulu.....




dan bila makanan smpi...rsanya dia sangat lah tak sedap..anak2 cakap sedap lagi mama masak di rumah...kalau lah bukan sebab ada urusan di luar hari tue..MV tak pergi berbuka d luar




Takpe apa buli buat..bukan rezeki kami kot....yg penting kena habiskan makanan sebab x elok membazir...moral of story ...masak kat umah lagi sedap..ahaks



tapi kan apa kaitan gambar dengan entry hahaha...sebenarnya saja nak tempek gambar...kahkah.....


Ok MV belanja korang cupcake yg kat tudung tue k

2 comments:

  1. tu la kan..baik masak kat rumah..tp kalau ada hal terpaksa juga

    ReplyDelete
  2. Setuju.. masakan rumah juga terbaik...

    ReplyDelete