Followers

Thursday, July 23, 2015

Home » , » Cerita Raya Pertama 2015

Cerita Raya Pertama 2015

Assalammualaikum...

raya pertama tema biru gitu 
Selamat hari raya maaf zahir dan batin....alhamdulillah berkesempatan menyambut raya tahun ni...macam biasa raya pertama kat Ranau....tahun ni x rancang pun nak sedondon...ni pun pakai baju lama....baju last year..
wani nangis nak ikut kakak sembahyang raya
mimi pula pakai baju wani...MV pakai baju masa umur 21 tahun...hahaha baju ni besar sebab kakak yang punya....kiranya tema kami biru gitu...bolehlah kira sedondon juga lah kan...
makan apa smpi comot ni

with atuk nenek n cousin
tahun ni MV x pergi sembahyang raya sebab masa 2 hari last puasa bendera merah lah pulak...tapi itu x menghalang ayu pergi sembahyang raya...dia pergi seorang jer....sebab yang lain semua lelaki....
with anak sedara
me with my hero
raya pertama memang stay rumah jer tunggu tetamu..dah memang tiap tahun gitu..MIL masak2 dan saudara mara suami datang masa tuh..kiranya kita tunggu tetamu then makan jerlah...

with my jantung hati
Tak pernah merasa nak beraya rumah orang kalau kat kampung hubby ni..anak2 pun dah mula mengomel kenapa kalau balik kampung abah nda pegi beraya....hihi...

apa2pun selamat hari raya...maaf zahir batin

2 comments:

  1. besederhana lebih baik kan..
    di zaman serba gst ni..

    cayalah ayu.

    ReplyDelete