Followers

Thursday, July 16, 2015

Home » » Dialog yang perlu dielak ketika hari raya

Dialog yang perlu dielak ketika hari raya




Assalammualaikum....


sumber Sini

Ni antara dialog orang selalu cakap masa raya....kalau MV pastinya yg no.5....xda anak tanya bila nak ada anak...bila anak ramai pun jadi problem juga...selalu kena ni dulu..harap2 tahun ni tak lah....

3 comments:

  1. mulut manusia mcm ni memang jahat. tak reti jaga perasaan orang. sy selalu kena sebab sy dah 28 tapi masih belum berkahwin. kadang2 nak tanya balik bila awak nak mati. tapi mengenangkan yang tanya ni pakcik saudara, makcik2 so sy diamkan je.

    ReplyDelete
  2. Biasa la soalan2 yg mcm tu,nak pulak makcik2 dekat kg..hihihi ye lah dorg xtau nk tny soalan apa agaknya...klu tny dlm nada biasa ok lg jgn tny dlm nada memerli sudah

    ReplyDelete
  3. Sha selalu kena yang no 4 tuh... Anak Sha dua2 perempuan.. Jadi mereka pasti tanya..
    Selalunya Sha akan jawab semuanya kurniaan Allah..
    Kalau ada rezeki adalah..

    ReplyDelete