Followers

Monday, February 16, 2015

Home » » Koleksi Aidijuma

Koleksi Aidijuma

Assalammualaikum...
trip retis jap(BL blue love blossom)
bergaya dgn tudung pemberian kawan

antara koleksi WL & GL
Ni tudung BL yg MV paling suka bab hijau

BL purple teapot


Blue safari
Antara koleksi tudung adijuma MV....ada banyak lagi yang tak ada dalam gambar ni...sebab x pernh upload..tudung2 ni menjadi hak milik bersama dengan anak2 dara saya....ada 2 set tudung yg MV beli 2 pcs...

1pcs untuk MV 1 untuk kakak Ayu....hihi sweet jer pakai sedondon dgn anak...hihi..korang2 ada tak design PInk Label...Aj skg dah ada label baru tapi MV takda pun koleksi tu sbb skg pink label mcm kat KL jer...huhu...

Terima kasih kat suami yg baik hati selalu pg beli tudung untuk MV sebb kadang2 tudung kuar sabtu..MV sabtu jaga anak..malas nak jalan dgn empat org anak..sebab pandai nak kawal wani yg aktif...

Nasib baik hubby memahami..dia tolong beli tudung tu untuk MV>..hihi..korang2 ni bukan nak menayang tau so tak mau sentap k......hihi

1 comment:

  1. suka eh pakai Aidijuma...Sally tak banyak bawal..banyak shawl je kak MV

    ReplyDelete