All About Love: panduan mengundi
Showing posts with label panduan mengundi. Show all posts
Showing posts with label panduan mengundi. Show all posts

Saturday, April 20, 2013

Jadual Perlawanan Liga Super 20.04.2013

12:00 AM
Jadual Perlawanan Liga Super 20.04.2013
Assalammualaikum...


Lion Xii Vs ATM-7.45mlm
Felda Vs Terengganu-4.45 ptg

T-Team Vs Perak -4.45 ptg

3 lagi perlawanan bola sepak Liga Super malaysia akan berlangsung hari ini sabtu 20.04.2013 sama dengan tarikh penamaan calon PRU 13...

Tapi mungkin xda live kot sebab hanya satu yang main pada sebelah malam itu pun di tanah singapura...2 lagi game main sebelah petang...

Rasanya orang labih tertarik pada penamaan calon PRU13...Marilah Mari Pergi Mengundi...tunaikan kewajipan pada negara...hahahha

Layan jaklah MV ni..tengah demam bola dengan demam PRU13
Read More

Monday, April 15, 2013

Kit Jom Bertindak

11:50 AM
Kit Jom Bertindak
Assalammualaikum



Naik keja tadi pagi ada ni atas meja
Pernah dengar Kit Jom Bertindak??..MV daftar hari tue..tup tup pagi tadi masa naik  keja dapat kotak dari Jom bertindak Kit Tindakan...Opps maaf yea ni bukan entry politik cuma nak kongsikan mengenai apa yang MV dapat
antara isi dalam box
MV daftar di  Sini...dan MV dapat 1 kotak yang ada pen sticker,buku panduan jom bertindak (panduan mengundi)...macam kat gambar di atas...Terima kasih bagi benda kat MV ..MV rasa benda ni membantu sebab buku tue berkongsi panduan mengundi...

Tau2 jelah MV ni belum ada pengalaman...So sangat membantu lah..antara isi kandungan buku ialah:
  • Adakah anda boleh mengundi??
  • semakan status pemilih anda
  • siapakah yang tidak layak mengundi?
  • maklumat mengenai calon2 pilihan Najib Razak
  • Tips berguna untuk mengundi 
  • cara untuk mengundi
  • soalan-soalan popular
  • cara mengundi dengan betul
  • pembetulan maklumat terpilih

Sengaja ambil kabur..hehe

Ada yang dapat Kit Jom bertindak???korang ada daftar tak????



***Perasan tak ada patung kecil warna kuning...itu ole2 dr vietnam my bos bagi..Tq cik Mar..psst tambah lagi kit ni percumalah tak yah beli


Read More