Followers

Showing posts with label mp3. Show all posts
Showing posts with label mp3. Show all posts

Monday, April 25, 2016

Estranged Feat Fazura - Hancur Aku (Official Music Video)

Assalammualaikum...



Apa khabar teman
Ku perlu bicara
Kerna aku hilang
Tanpa kamu

Apakah ertinya
Ketemuan ini
Ku merindukan kehadiranmu

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Apa khabar teman
Ku tunggu bicara
Harap engkau cari
Diri aku

Apakah ertinya
Kesudahan ini
Patutnya kau rindu
Kehadiranku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku

Hancur hancur aku
Bila-bila saja
Hancur hancur aku


**suka lagu ni...wani pandai nyanyi lagu ni

Sunday, July 5, 2015

Sendiri Lebih Baik - Duapin Band [Lirik]


Assalammualaikum...





Belanja kamu orang lagu ni..best..

Thursday, February 26, 2015

Seluruh Cinta-OST Suamiku ENcik Perpect 10

Assalammualaikum...







Jom layan lagu ni..OST Filem Suamiku Encik Perfect 10.....Suka sebab gabungan dua suara yang unik...

Friday, May 30, 2014

Bila Tiba (OST. Sang Kiai) By Ungu

Assalammualaikum...




Sayu dengar lagu ni....mengusik klabu,,,,filem ni pun nampak macam menarik....

Tuesday, May 27, 2014

Alasan Untuk Bahagia By Asfan

Assalammualaikum....




Seperti mentari kan hilang
Mengikut jejakku menghapus bayangmu
Teruslah ku membawa cinta
Jauh dariku jauh darimu
Dan tak bisaku mengerti
Semua terjadi harus begini

Kini yang tinggal hanya
Sisa-sisa kisah yang terindah
Dan hitam tiba membawa derita

Sejujurnya masih ada rasa cinta
Yang tak akan putus
Kerna alasanmu untukku bahagia
Seharusnya kau sedari
Separuh jiwaku akan mati
Yang tinggal hanya
Alasan untuk bahagia(credit to OhLirik.com)

**suka lagu ni ada maksud yang mendalam..sesuai untuk semua peringkat...

Thursday, April 3, 2014

Papinka - Masih Mencintainya (Official Video)

Assalammualaikum...



Tengah layan lagu ni sambil buat kerja>>>mOOD JIWANG JAP..HIHI

Monday, September 9, 2013

Sandiwara cinta-Repvblik

Assalammualaikum..



Sedang layan lagu ni sambil buat sebutharga pembelian buku..sebenarnya pening menyerang ni...rasa mual dari tadi pagi..huhu....rasanya mcm nak lelapkan mata kejap tapi!!

rasanya tak akan dapat kot...MV sedar diri sikit kamu sedang berada di Pejabat sayang oi...bukan dirumah...berat dah tengkok MV ni...ada sesiapa yang boleh bantu...huhu....i need somebody to help me....

i need rest..please.......

Tabung HAW