Followers

Showing posts with label buah hati kami. Show all posts
Showing posts with label buah hati kami. Show all posts

Friday, September 19, 2014

Buah Hati Kami

Assalammualaikum...
sibuk kacau baby chair
Nilah dia buah hati kami Waznah Syamimi...adik kesayangan HAIKALAYUWANI....sangat manja...kalau kat rumah pantang mama gerak jak...dia punya nangis..mak ai macam kena pukul...hihihi
nak rampas makanan kakak wani
Dah mengecil syamimi ni kan....orang yg cakap lah MV tak perasan pula....sebab hari-hari tengok dia..kecil ker besar   tak kisah janji sihat walafiat....21.09.2014 ni syamimi dah 9 bulan..alhamdulillah masih lagi fully BF...baru-baru ni dia dah kuat balik menyusu kalau kat taska...serasi dah dengan botol susu tue agaknya...jadi MV kena usaha lebih untuk sediakan susu perahan yg cukup untuk syamimi
s sepet mama...ji hyo kami
Bab makan paling senang nak atur...masal bubur jer mesti habis...kadang2 bila mama babah n kakak abg makan dia pun join sekali...kalau x suap kat mulut dia mulalah nangis...kdang2 tunggu dia tidur baru makan...tapi kalau kat restoran kena gilir2 makan,,sebab dia akan meragam nak makan..hihi..

lagi 2 hari nak 9 bulan..aktifnya anak mama ni buli tahan....bab menyelongkar buku mmg febret,,,bab panjat memanjat jangan cakap hihi...kadang2 siap kacau abg kakak yg tgh tgk TV..

Syamimi beruntung sebab kakak abg syang dia...sanggup dukung dia kalau mama mandi..sebab dia menangis tak nampak mama..semoga ikatan adik beradik ni berterusan begini....

Semoga Syamimi membesar menjadi anak yg solehah....AMin