All About Love: bazar ramadan
Showing posts with label bazar ramadan. Show all posts
Showing posts with label bazar ramadan. Show all posts

Monday, June 22, 2015

Ramadan Tanpa Bazar Ramadan

4:11 PM
Ramadan Tanpa Bazar Ramadan
Assalammualaikum...

Salam ramadan hari ke5...5 hari tanpa bazar ramadan..gigih menyiapkan juadah berbuka di rumah sahaja...Kenapa???


  1. our family semua bergastrik...so terus makan nasi...
  2. jimat cermat dikala ringgit sudah tidak kukuh
  3. tak sempat nak singgah bazar sebab balik keja dah jam 5.30
  4. pergi bazar jem...xda parking
hari ni kira hari ke 5 tanpa bazar ramadan..kejap lagi nak balik..masak apa yang ada jer..janji boleh buat alas perut...

Menu berbuka semalam pun simple jer...ikan pari masak kari,sotong kicap,sayur manis dan air cincau..semuanya homemade...dibantu oleh kakak AYu....bila dah berbuka tue anak2 pun makan banyak..

Sebab kakak n abg cakap..ustazah pesan..kalau puasa sahur n berbuka makan kena banyak...jangan bagi perut tue kosong nnti gastrik..apatah lagi mmg kami ni sekeluarga semua bergastrik....

Semoga MV berjaya untuk ramadan tanpa bazar ramadan...anak2 dah rq nak berbuka nasi ayam yang mama masak...itu jer belum tertunai...kita tengok hujung minggu ni macam mana...

korang2 semua...sempat ker singgah bazar ramadan???

Read More