All About Love: Kakak Cantik
Showing posts with label Kakak Cantik. Show all posts
Showing posts with label Kakak Cantik. Show all posts

Wednesday, March 8, 2017

Masalah

7:30 AM
Masalah
Inilah dia kakak cantik hahaha
Assalammualaikum....


Hidup kalau ada masalah itu biasa..
Hidup tanpa ada masalah itu luar biasa!! Masalah itu tetap masalah...dari kita saja..macam mana kita menangani masalah kita.. Senyum ...jangan biarkan masalah menguasai kita...


  1. Cuba letak picture kakak cantik tu kat sini...nak tengok kikiki
    ReplyDelete
  2. kakak cantik tunjuklah sikit gambar.. hehehe..
    bebudak nie jujur MV..
    ReplyDelete
**psstt tempek gambar kakak cantik..cantik ker???haha,,,so untuk ELih dan Sha....korang rasa cantikkah???haha bye
Read More

Wednesday, March 1, 2017

Kakak Cantik

4:17 PM
Kakak Cantik

Assalammualaikum...

AL-kisahnya...balik sekolah selasa (28.02.2017)..si Kakak Ayu Cerita..ada budak darjah 6 tanya dia macam ni "siapa yang selalu ambil kau tue,,,yang cantik tue...kakak kau kah?"

Kakak Ayu pun jawablah "bukanlah itu mama Saya"hahaha,,,,terus MV cakap dekat kakak AYu ...wah cantik pula mama kan..hahaha.....agak megah diri di situ kan...

Kakak Cantik...adui budak2 kan..hihi...dengan budak2 jer selalu dapat title cantik..kalau dengan yang dewasa jarang haha....




Read More