All About Love: Cerita PUasa Pertama Wani
Showing posts with label Cerita PUasa Pertama Wani. Show all posts
Showing posts with label Cerita PUasa Pertama Wani. Show all posts

Saturday, June 20, 2015

Cerita PUasa Pertama Wani

8:30 AM
Cerita PUasa Pertama Wani
Assalammualaikum...


mulut tu yang mahal
Ini cerita anak dara MV..wani...umur bulan 8 ni masuk 5 tahun....mmg nak ajar wani berpuasa...so al kisahnya masa puasa pertama..mmg dari rumah lepas sahur dia x makan x minum...

MV cakapnnt wani pusa setengah hari jak k...bila MV hantar ke sekolah smpi jer pintu sekolah dia nampak kawan dia makan...MV tanya..wani tahan kah??

Pembantu kemas tu pun tanya"wani puasa kah hari ni..?"ya bilangnya tapi ani nda tahan sdh...so MV suruh jer dia minum pagi kat sekolah..

Oklah dia sempat puasa 3 jam untuk hari pertama puasa...hihi...lepas ni nak ajar dia puasa sekerat hari pulak...

Anak2 kecil korang punya kisah puasa macam mana
Read More