All About Love: Anak Penawar Stress
Showing posts with label Anak Penawar Stress. Show all posts
Showing posts with label Anak Penawar Stress. Show all posts

Wednesday, September 10, 2014

Anak Penawar Stress

5:22 PM
Anak Penawar Stress
Assalammualaikum...

Stress hari ni...stress dengan orang yang tak pernah fikir tentang orang lain...yang hanya fikir dia,dia,dan dia sahaja......tak pernah kah kau sedari aku yang kau sakiti....pergh  siap nyanyi lagi...namun syukurlah setelah diluahkan kepada suami,bekas tempat sekerja akhirnya stress itu beransur hilang...

Apatah lagi bila terlihat gambar syamimi kat hp...terus ingat dia jer....
mata sepet....doktor cakap mcm korea
dia geram nak makan
paling suka bila dapat duduk atas badan mama
kat taska org tisur dia main
tengok nak pula dia pandang kamera..
.
pergh sombong uollls
penawar duka lara kami sekeluarga....hihi stress hilang bila ingat dia....syamimi skg dah makin pandai..cuma skg dia dah taknak susu badan dr botol...kalo kat taska dalam 10 oz jer dia minum...itu pun ikut mood dia....

Takpelah yang penting sihat...skg dah nak belajar berdiri....dah pandai dah pegang sana pegang sini..panjat sana panjat sini...cuma gigi tak keluar lagi...21.09.2014 ni dah masuk 9 bulan sekejap jer..tak sedar....

Oh tak sabar nak jumpa syamimi.....kejap lagi tgu hubby sampai..bye..semua..sorry busy lately..nnt ada masa BW kamu semua ok..tq pada yg sudi dtg n tinggal jejak




Read More