Followers

Monday, April 3, 2017

Home » » Beg RM1

Beg RM1

beli 3 untuk haikalayuwani
Assalammualaikum...

Beg harga RM1..beli untuk dorang haikalayuwani ..beli di bundle kat bazar di ofis MV....mula-mula heran lah apa yang dorang semua sibuk pilih...bila dorang cakap beg rm1..MV ternampak beg biru tue..terus dalam hati eh sesuai pula untuk sekolah agama...

terus duduk kejap dengan kakak ayu then turut memilih beg hahaha.....dapat 3 beg sandang .....merah untuk kakak Ayu...biru untuk abang haikal...yang coklat untuk wani...murah tapi berbaloi..sebab nampak cantik lagi....

Terus tadi pagi kawan wani marah" wani kenapa bah kau balik2 tukar beg"kesian wani...dia balik2 tukar beg sebab dia pakai beg lama kakak...bila beg dia rosak...MV tak beli baru sebab wani tak mau...

Tapi bila jumpa beg yang murah mcm ni dan bagus...MV terus beli untuk dorang....beg sekolah agama tak perlu besar..kecik sahaja pun cukup sudah.....

3 comments:

  1. Masih cantik lagi beg tu... rezeki dapat tu..

    ReplyDelete
  2. wahhh series masi cntik lagi dan hrg pun super duper bbaloi

    ReplyDelete