Followers

Monday, May 25, 2015

Home » , » Alhamdulillah Sihat Sudah

Alhamdulillah Sihat Sudah

Assalammualaikum...

Alhamdulillah sihat sudah hero MV....ya lah sihat bila dah mula nyakat orang..bila dah mula mengomel itu ini..bila orang asyik selfie dia buat gaya tak senonoh 

layankan jer gaya abang haikal ni

see dia kembangkan hidung pulak

erm nampk bibir anjeline jolie

kali dah macam lidah unta 

mama trip cantik dia korang tengoklah

tengok buat muka mcm tue
Dah nampak gambar2 yg MV upload..mmg dah sihat sepenuhnya lah anak lelaki MV ni..kalau tak..takdenya posing mcm tue..dia ni lah yg paling susah nak bawa bergambar sebab selalu posing tak tentu2...

Terima kasih buat semua yg mendoakan kesihatan My Haikal Faiz....

1 comment:

  1. ada-ada saja gayanya ye..alhamdulillah dah sihat

    ReplyDelete