Followers

Thursday, January 2, 2014

Home » Waznah syamimi

Waznah syamimi

Assalammualaikum...

Alhamdulillah setelah melalui dugaan berurusan dgn jabatan pendaftaran negara cawangan hospital likas,,,akhirnya surat beranak baby ji hyo selamat dibuat,,,

Terima kasih lah UTC...waznah syamimi binti velentine..itu pilihan nama buat baby ji hyo yang dah berusia 12 hari...waznah bermaksud pencari keadilan..dan syamimi bermaksud keharumanku,,,

Semoga waznah syamimi atau dengan panggilan manja "ji hyo" menjadi anak yang solehah,,mendengar kata dan disenangi oleh semua,,

Doakan mv berjaya memberi full bf pada baby syamimi,,,mv syukur sangat sebab bby tak banyak meragam..cuma dia memilih...nak mv atau hubby jer,,

Jaundis syamimi pun tak lama hari ke6 dah turun..oklah takde gambar just entry tanpa picture.. ;)

posted from Bloggeroid

10 comments:

  1. Salam Jomaaat.........

    Semoga dapat BF dengan sempurna

    ReplyDelete
  2. Tahniah atas kelahiran orang baru.... :D

    ReplyDelete
  3. sedap nama.. bolehlah panggil mimi.. :)

    ReplyDelete
  4. tahniah sis... semoga baby ji hyo membesar dengan sihat.. hihi.. mesti comel mcm ji hyo kan

    ReplyDelete
  5. cantik nama tu.. tp jgn la panggil ji hyo.. kan dah elok2 letak nama yg indah maksudnya tu.. huhu :)

    ReplyDelete
  6. tahniah kak ada bby baru ye.. syamimi.. nama sama dengan saya.. :)

    ReplyDelete