Followers

Saturday, September 14, 2013

Home » , , , , , , , » Final Pesta Bola Merdeka-Malaysia Vs Myanmar 14.09.2013

Final Pesta Bola Merdeka-Malaysia Vs Myanmar 14.09.2013

Assalammualaikum...

Jangan lupa temujanji kita malam ni (14.09.2013) 8.30 malam di TV9..siaran langsung Final Pesta Bola Merdeka-Malaysia Vs Myanmar ....mesti perlawanan ni menarik sebab merupakan misi balas dendam...

Iyalah kan Malaysia menang 2-1 masa peringkat kumpulan..tup2 jumpa lagi kat Final...harap Ong Kim Swee menurunkan pemain2 yang betul2 URmmmmmmmm...nak tengok wan Zack haikal,rozaimi,junoir eldstal & semestinya Mohd Fadhli Mohd Shas....

Kamu rasa MAlaysia boleh menang tak???MV harap sangat depa menang...hehehe,,tak kalau kalah pun yang penting mereka usaha...Harimau Muda ni sangat beza dengan Harimau Malaya.....bila ketinggalan masih lagi semangat....


Ok jangan lupa malam ni ok.....

6 comments:

  1. tgok jgn tak tgok..sokong la bola sepak negara kite..yeeaaaa

    ReplyDelete
  2. mesti mau tengok...satu rumah semua layan bola esp harimau malaya :-)

    ReplyDelete
  3. yeay...tunggu malam ni..terpacak depan TV...tp ada bunga api la plak kt putrajaya...mmm

    ReplyDelete
  4. Aduiii mesti berebut Lagi la mlm ni...ha ha

    ReplyDelete
  5. pecaye tak.. hari tu deqla tertgk tau..haha.. gara2 tersampuk dek kakak sefamily.. ;p

    ReplyDelete