All About Love: tupperware brand
Showing posts with label tupperware brand. Show all posts
Showing posts with label tupperware brand. Show all posts

Friday, June 29, 2018

Cashout pertama 8 Coin

10:26 AM
Cashout pertama 8 Coin
alhamdulillah
Assalammualaikum

Alhamdulillah cashout pertama selepas penjenamaan 8 share ke 8 coin..Walaupun hanya 84 syukur ada juga hasil kan..dan MV dah belanja RM30 beli dua bekas tupperware...beli buat kenangan ...lepas ni nak cashout lagi...

Sebab dah ada 1++ terkumpul ...tunggu bulan depan baru cashout semula..biar sikit lama lama jadi bukit...siapa yang ada cashout juga...korang punya mesti meriah kan...bolehlah beli apa yang kita nak kan..
Read More

Tuesday, February 13, 2018

Jug tupperware

9:00 AM
Jug tupperware

Assalammualaikum

Menambah koleksi tupperware di rumah hihi...mv beli jug tupperware ni sebab memikirkan syamimi ..dia selalu jer masa nak tuang air..terus tumpah satu jug hahaha..

Lost control katanya ..nak minta tolong abang kakak ..sekejap adik...last last adik tuang sendiri then tertumpah

So dengan adanya jug ni ...senang utk dia...sebab penutupnya ni bila kita tuang penutup tidak akan terbuka...

Sebab dia macam penutup botol...kita boleh tutup atau buka..lagi satu air dalam botol ni kalau panas atau sejuk..boleh tahan kepanasan dan kesejukannya...

Not bad lah dengan harga member ..dapatlah dua jug ni Rm 57...dari harga asal Rm76...korang ada yang dah ada jug ni

Read More