Followers

Showing posts with label sambutan maulidur rasul sabah sipitang 2015. Show all posts
Showing posts with label sambutan maulidur rasul sabah sipitang 2015. Show all posts

Tuesday, December 29, 2015

Salam Maulidur Rasul

 Assalammualaikum....
with officemate
 Salam maulidur rasul...tak terlewat agaknya...MV baru berkesempatan update  blog..MV berkesempatan melibatkan diri dalam perarakan sempena Maulidur rasul peringkat negeri Sabah di Sipitang pada 24.12.2015....
tengah tunggu nak berarak

 walaupun sebelum perarakan ini..ada satu tragedi menimpa...alhamdulillah syukur semuanya baik-baik sahaja...nanti MV kongsikan ya.....sebenarnya tiap tahun pejabat MV akan melibatkan diri dalam perarakan ni...

semua kaki posing
 cuma tahun ni sedikit kecewa apabila pejabat MV berada jauh di belakang bersama badan NGO disebabkan atas kesilapan penganjur...makanan pun kami tak dapat..sedih..sedangkan pejabat kami adalah salah satu penyumbang dan ketua federal di Sabah....
macam nak baris ambik duit kat bank jer

Pejabat setiausaha persekutuan sabah
 tak apalah walaupun macam tu tak melemahkan semangat kami untuk berarak sejauh 7km pada hari tersebut..sakit kaki memang..tapi tak rasa sangat sebab sambil berarak kita berselawat...
dah mula berarak

lama tak bershawl....
 korang ada yang join perarakan maulidur rasul ker..meh lah kongsikan dengan MV.....
panas pun sempat selfie