All About Love: duit raya
Showing posts with label duit raya. Show all posts
Showing posts with label duit raya. Show all posts

Friday, June 23, 2017

Duit Raya

8:00 AM
Duit Raya
Terima kasih yang memberi 
Assalammualaikum....

Duit Raya,,Awal Anak-anak MV dapat Duit Raya Terutamanya Syamimi...ada yang tak masuk dalam gambar lagi...itu adalah pemberian CIkgu dan ibubapa anak yang sama TAska dengan syamimi....

So syamimi pun balas balik denganbagi duit raya dekat semua kawan2 dia...semoga anak2 taska menerima pemberian dari MV dan syamimi dengan gembira...

Yang biru tue dari Bos MV untuk HaikalAyuwanimimi....terima kasih bos..kiranya bertukar2...MV pun ada bagi kat anak bos...walaupun jumlah tak sebesar mana...

Yang ada Muka PM kita tu dari Puteri UMNO Sepanggar...masa MV ke majlis sumbangan pembukaan akaun SSPN wani di sekolah..Wani terpilih dapat buka akaun percuma...time ni kakak ayu dan abang haikal pun dapat...

tapi duit tu dorang simpan sendiri..dah besar katanya....lagipun dorang memang ada rancangan juga apa mau di buat dengan duit raya tahun ni..hihi....

Tahun ni MV tukar RM200 untuk duit raya...tapi selalunya tak habis  pun..ada baki lagi buat belanja sekolah anak-anak..korang pula tukar berapa?
Read More

Friday, July 17, 2015

Duit Raya

8:40 AM
Duit Raya
Assalammualaikum...



Alhamdulillah...rezeki untuk dikongsi walau tak banyak tapi bolehlah...sampul tak cukup ni....nak kena cari lagi...

Selamat hari raya maaf zahir batin 

Read More