Followers

Showing posts with label cek nuffnang. Show all posts
Showing posts with label cek nuffnang. Show all posts

Thursday, February 12, 2015

Cek Nuffnang

Assalammualaikum..

buat tambah2 ASB anak

Alhamdulillah dah dapat cek yang ditunggu lepas clear akan ditransfer ke akaun ASB Syamimi....Duit churp2 pulak akan disimpan di akaun Wani..

Duit hasil jualan akan disimpan bank ayu dan abg...SEmoga dimurahkan rezeki buat anak2 MV.Amin

Tuesday, November 12, 2013

Be November,Cek Churp chrup & Nuffnang

Assalammualaikum...

BE baru November ada 2
Saja update entry kongsi Be baru yang melekat bulan November...tak banyak ada 2 je...oklah dari takde kan...hehehe..pastu semalam check status cashout nuffnang dengan churp churp...

dah sent

dah sent
Sekali check dah status sent...maknanya tinggal tunggu cek jer sampai..biasanya ambil masa satu bulan.....alih2 tadi pagi masa naik pegi jumpa bos kat atas...tengok ada surat...sekali pandang je dah tau cek dah sampai...

Berjanji pula Nuffnang dan Churp churp ni...dua-dua cek sampai sekali..tak banyak ada dalam 29+ jew,,,pendapatan sampingan..alhamdulillah....

cek dah sampai
Bulan ni pula ada yang sewa ruangan iklan dan entry berbayar..ada lah dapat 60..boleh buat belanja anak2...alhamdulillah ada juga yang sudi bekerjasama dengan MV.....