Followers

Showing posts with label Tragedi Sebelum Maulidur RAsul. Show all posts
Showing posts with label Tragedi Sebelum Maulidur RAsul. Show all posts

Wednesday, December 30, 2015

Tragedi Sebelum Maulidur RAsul

nampak tak lukanya tu
 Assalammualaikum....

Nilah tragedi yang jadi  sebelum MV ke perarakan maulidur rasul...alkisahnya MV tak hantar mimi ke taska...sebab kejap jer masuk ofis sebab dalam jam 10 nak gerak ke sipitang...MV dudukkat kg so dekat jer nak ke sipitang....
syukur takda apa2
 malang tak berbau...mimi jatuh terkena bucu meja....panik..memang panik sebab nampak darah banyak...dahlah takut darah...terpaksa kuat demi anak...masa tue terus kemas barang dan bawa anak2 ke hospital....
masa kat hospital
oh ya MV bawa semua ke ofis sebab nak balik kampung kan..kat rumah takda orang....huhu...syukurlah hari tue MV drive sendiri so geraklah ke HOspital Likas....sampai sana hantar mimi ke kecemasan then MV cari parking....

Mv minta x ray sebab takut ada pendarahan...syukur alhamdulillah takda apa2 dengan xray Kepala MV..cuma haritu MV berjaga2 sebab takut dia demam atau ada tanda2 yang doktor bagitau....

Alhamdulillah skg luka dah kering cuma ada parut....oh ya..doktor tak jahit..tapi pakai teknik gam.....skg ni tengah cari krim apa untuk hilangkan parut..kawan2 tau tak?