Followers

Showing posts with label Popia cheese. Show all posts
Showing posts with label Popia cheese. Show all posts

Sunday, June 18, 2017

Popia cheese

Assalammualaikum

Alhamdulillah bertambah lagi kuih raya mv...siap popia cheese..so dah ada 3 jenis kuih raya..

Lepas ni nak buat cornflakes madu ....tahun ni mv lmbt sikit buat kuih..popia mini takda tahun ni...

Kita makan kat rumah mak mv jer lah.hihi..korang dah banyak ker kuih raya

Friday, June 2, 2017

Misi Mengulung Popia

Anak dara MV yang setia membantu 
Assalammualaikum...

Seperti tahun sebelumnya..misi buat kuih raya tetap diteruskan...dengan bantuan anak dara MV..misi kali ni dimulakan dengan mengulung kulit popia untuk popia chese...anak2 pun tangan dah mahir...cepat jak buat ..alhamdulillah ada satu kontena dah kulit popia yang sudah siap digulung 

TInggal goreng dan letak chese saja lagi...

Wednesday, November 9, 2016

Popia chesse

Assalammualaikum


Siap Popia cheese Mv ...dpt lh 1 Bekas besar 1  Bekas kecik... 

Terima kasih  anak2 mama tolong buka kulit popia..sayang kamu Semua haikalayuwanimimi... 

Ada yang mau order.. Boleh jer pm Mv atau wasap 0168040362..manalah tau Kan Ada yang mau order